Jeśli nie masz pewności co do wyboru odpowiedniego rozmiaru, pomoże Ci nasza tabela rozmiarów.
Nadal brakuje 250zł
Ci bezpłatnej wysyłki
masz bezpłatną wysyłkę
Nadal brakuje 250zł
Ci bezpłatnej wysyłki
Dla łatwiejszej orientacji, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz tutaj tego, czego szukasz, nie wahaj się z nami skontaktować.
Jeśli nie masz pewności co do wyboru odpowiedniego rozmiaru, pomoże Ci nasza tabela rozmiarów.
Bardzo nam przykro. Może to być błąd w adresie e-mail podanym przy zamówieniu lub błąd w systemie. Nie wahaj się i skontaktuj się z nami pod dowolnym z wymienionych kontaktów z klientami, a wspólnie rozwiążemy wszystko.
GoPay powinien automatycznie wysłać Ci wiadomość e-mail z informacją, że płatność się powiodła. Jeśli nie otrzymałeś żadnego e-maila, nie wahaj się skontaktować z którymkolwiek z wymienionych kontaktów z klientem, a wspólnie rozwiążemy wszystko.
Tak to możliwe. Skontaktuj się z nami pod dowolnym z wymienionych kontaktów z klientami, a wspólnie rozwiążemy wszystko.
Prześlij nam zdjęcie uszkodzonego opakowania, a natychmiast wyślemy Ci nowe. Wierzymy, że uda nam się to naprawić na czas.
Towar wysyłamy zawsze następnego dnia po otrzymaniu zamówienia. Produkty powinny dotrzeć do Ciebie w ciągu 3-7 dni roboczych.
Nie ma różnicy w szybkości transportu. Wszyscy przewoźnicy dostarczają towar w ciągu 3-5 dni po jego otrzymaniu z naszego magazynu.
Do przesyłki nie dołączamy wydrukowanej faktury. Możesz ją znaleźć w ostatniej otrzymanej od nas wiadomości e-mail. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Tak, w okresie przedświątecznym i walentynkowym oferujemy wydłużony okres zwrotu do 60 dni.
Towar dotrze do punktu odbioru w ciągu 2-4 dni roboczych. Poinformujemy Cię e-mailem, gdy tylko będzie można odebrać przesyłkę.
Możesz zlecić dostawę towaru jednemu z naszych przewoźników.
Oferujemy wszystkie dostępne opcje płatności, do których jesteś przyzwyczajony. Możesz u nas zapłacić online, przelewem bankowym lub za pobraniem.
Spróbuj się z nami skontaktować. Możliwe, że znajdziemy produkt w naszych rezerwach. Jeśli go nie znajdziemy, postaramy się znaleźć alternatywne rozwiązanie lub zwrócić pieniądze.
Tak, towar można zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od daty dostawy. Towar nie może być prany, testowany, noszony ani posiadający inne ślady uszkodzenia.
Nic się nie dzieje. Nowy formularz zwrotu możesz pobrać TUTAJ.
Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wszystkie informacje na temat reklamacji można znaleźć TUTAJ.
Faktura jest częścią ostatniego otrzymanego od nas e-maila. Możesz ją pobrać tutaj w dowolnym momencie. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail, skontaktuj się z nami.
Wszystkie informacje dotyczące zwrotu, wymiany lub reklamacji można znaleźć TUTAJ.
Punkty odbioru służą wyłącznie do przeglądania i odbioru towarów. Adres do tych celów można znaleźć TUTAJ.
Mamy kilka sklepów w Czechach i na Słowacji i nadal przygotowujemy je w Polsce.
Mamy kilka sklepów w Czechach i na Słowacji i nadal przygotowujemy je w Polsce.
Niestety nie jest to możliwe.
Wszystkie produkty wykonane są z naturalnych i najwyższej jakości materiałów. Szczegółowy skład konkretnego produktu znajdziesz w jego szczegółowym opisie. Możesz dowiedzieć się więcej o naszych materiałach i zrównoważonej produkcji na: Materiały i zrównoważona produkcja